Ouders en kinderen aan het woord.
Wij vertellen u graag hoe gepassioneerd en gedreven wij zijn wanneer wij uw kind mogen helpen. Daarin zijn we echter niet uniek. De reacties van ouders en kinderen zijn dat naar ons gevoel wel.
Referenties zijn ervaringen van cliënten die bij A-rt zijn begeleid
Het resultaat mag er zijn!
T. – 12 jaar (Helmond): ASS en dyslexie.
Hoi Jacqueline,
Bedankt voor de ondersteuning die je T. op zo’n prettige manier gegeven hebt. De lessen kon hij goed volgen ook toen ze online gegeven werden. Alles was altijd goed geregeld. En het resultaat mag er zijn!
Groeten!
M. (moeder) en T.
Prestaties op school gingen omhoog.
A. – 12 jaar (Eindhoven): dyslexie, tweetaligheid.
Hoi Jacqueline,
A. (tweetalig en dyslectisch) heeft veel baat bij Jacqueline Kniepstra gehad. Één-op-één, veel aandacht en persoonlijke begeleiding hebben hem goed gedaan: prestaties op school gingen omhoog.
Dankjewel voor je ondersteuning van A., zeer gewaardeerd.
Gr. R., vader van A.
Jacqueline werkt op een fantastische manier samen met je kind.
R. – 12 jaar (Geldrop): dyslexie, rekenen, zelfvertrouwen
Goedemorgen Jacqueline,
In groep 5 kreeg onze zoon dyslexie diagnose en de bijbehorende standaard begeleiding. Ook omdat groep 3 een rommelig jaar was voor hem (6 verschillende leerkrachten, uitval etc) is er niet de juiste basis gelegd, en dit werd in groep 7/8 steeds duidelijker. Hij presteerde wat onder zijn kunnen en we misten ook de extra aandacht en begeleiding voor zijn dyslexie, omdat die standaard een jaar is.
Op aanraden van een collega bij Jacqueline terecht gekomen. Wat een fijne, warme en kundige vrouw. Jacqueline heeft testen afgenomen bij hem en alles onder de loep genomen, erg ingezoomd op de vorm van dyslexie en hem enorm geholpen met rekenen. Want ook daar in liep hij wat achter en had niet de juiste methode om mee te werken. Onze zoon ging gelukkig wel altijd graag naar school, maar omdat de middelbare school voor de deur stond, hadden we gekozen voor de extra begeleiding. Zodat hij zekerder aan zijn middelbare school kon beginnen.
Jacqueline werkt op een fantastische manier samen met je kind, ze heeft erg snel door welke aanpak het best bij welk kind past.
R. zit nu een aantal weken op de middelbare, wiskunde en Engels zijn zijn favoriete vakken. En dat niet alleen, het allerbelangrijkst is dat hij de eerste dag al op kinderen uit zijn nieuwe klas af durfde te stappen om een praatje te maken, hij vond het totaal niet spannend en heeft meteen vrienden gemaakt. Het is voor iedereen spannend en nieuw, zei hij. En ook dat geeft Jacqueline mee in de begeleiding. We zijn meer dan tevreden, en heel dankbaar voor de fijne tijd en lessen.
Groeten B., moeder van R.
Bedankt voor het afgelopen jaar!
D. – 10 jaar (Helmond): dyslexie, (begrijpend) lezen, spelling, rekenen
Lieve juf Jacqueline,
Bedankt voor het afgelopen jaar! Een raar jaar maar we hebben er samen het beste van weten te maken. Op naar volgend jaar. Een fijne vakantie gewenst en veel succes en plezier met het geven/brengen van de spullen op school in het buitenland.
Groetjes, D.
Kortom, wij zijn heel enthousiast en dankbaar.
R. – 14 jaar (Helmond): Dyslexie
Aan het einde van de burgklas kregen wij te horen dat onze zoon dyslexie heeft. We zijn toen heel goed en prettig door je opgevangen. R. heeft met veel plezier elke week je lessen gevolgd. Hij vindt je heel aardig en de lessen erg gezellig waardoor hij zich al snel op zijn gemak voelde.
Vragen stellen en fouten durven te maken vormden geen enkel probleem. Daarnaast wist je zijn aandacht goed vast te houden. Met je persoonlijke aanpak en geduld zorgde je er ook voor dat zijn zelfvertrouwen werd vergroot en hij in korte tijd een grote inhaalslag heeft gemaakt en handvatten heeft gekregen hoe verder te werken. Het is nu aan hem hier mee om te gaan.
Kortom, wij zijn heel enthousiast en dankbaar.
Heel veel groetjes,
Ouders van R.
Echt top!
R. – 12 jaar (Geldrop): Dyslexie
Ontzettend bedankt voor alle hulp en ondersteuning!!
R. heeft mede door jouw hulp zijn doel kunnen bereiken!
Echt top!
Groetjes,
K. en F.
Ik weet niet wat jij met ‘m doet en bespreekt, maar…
M. – 14 jaar (Mierlo): Dyslexie, ADD
Hoi Jacqueline,
M. heeft gewoon ‘n 7,5 voor Frans gehaald… En nee geen luva/leva toets, maar echt ‘n toets met woordjes en zinnen e.d. ?
Heeft hij nog nóóit gehad voor Frans… Ik weet niet wat jij met ‘m doet en bespreekt, maar ik zou zeggen…. Ga vooral zo door. ??
Dank je wel !!
Groetjes
C., moeder van M.
Zouden elk kind, hoe groot de uitdaging ook, aan haar durven toevertrouwen.
P. – 13 jaar (Helmond): Dyslexie, ADHD
Hoi Jacqueline,
Onze zoon, inmiddels 13 jaar en Kansklas-VWO-leerling op het VO, heeft ADHD en hele zware dyslexie. Gelukkig zijn we daar al heel snel, eind groep 3, achter gekomen en hebben al vanaf groep 4 de RT van Jacqueline in kunnen zetten.
Jacqueline is behalve kundig ook erg vriendelijk en altijd positief in haar benadering. Dit werkt ook als het minder gaat opbeurend en aanstekelijk. Zij heeft ondanks het feit dat onze zoon een groot lees-/leerprobleem had en heeft altijd het volste vertrouwen gehad in zijn kunnen. Daar zijn we haar erg dankbaar voor.
Ook was ze flexibel in aanpak en planning en nooit beroerd om iets aan te passen of uit te proberen want de weg zat vaak vol hobbels en uitdagingen die we mede dankzij Jacqueline hebben kunnen nemen.
Wij zouden de RT van Jacqueline dan ook van harte aan iedereen willen aanraden en elk kind, hoe groot de uitdaging ook, aan haar durven toevertrouwen.
Groetjes, F. en V.
We kunnen Jacqueline van harte aan iedereen aanbevelen.
2016-10: F. – 12 jaar (Helmond): Dyslexie?, lezen, spelling
Hoi Jacqueline,
Onze zoon vertoonde al jaren een groot verschil in prestaties tussen rekenen/begrijpend lezen enerzijds en spelling/tempo lezen anderzijds.
De begeleiding van Jacqueline was echt super. Heel betrokken, enthousiast en met veel geduld. Jacqueline gaf de les onder schooltijd op school bij onze zoon. Heel fijn en laagdrempelig. Zeker gezien het huiswerk van school en uiteraard ook (beperkt) huiswerk van Jacqueline. Zo bleef er voldoende tijd over voor hobby’s en vrije tijd. De resultaten met lezen en spelling gingen met stappen vooruit!
Een van de onderdelen van de lessen, was duidelijke uitleg wat dyslexie is en werken aan zelfvertrouwen. En dat heeft geholpen! De lessen van Jacqueline hebben enorm bijgedragen aan een positief zelfbeeld.
Onze zoon is altijd met veel plezier naar de lessen van Jacqueline gegaan en vond het heel erg jammer dat hij eind groep 8 afscheid moest nemen. We kunnen Jacqueline van harte aan iedereen aanbevelen.
Met hartelijke groeten, J. (moeder van V.)
Wij zijn dan ook blij dat we met Jacqueline in zee zijn gegaan.
2016-10: F. – 12 jaar (Helmond): Dyslexie?, lezen, spelling
Hallo Jacqueline,
Heeft onze zoon nu wel of niet dyslexie en welk pad kunnen we hiervoor het beste bewandelen? Met deze vragen kwamen we bij Jacqueline terecht. Zij snapte direct ons dilemma en sloot goed aan op onze vraag.
Na diverse toetsen is er een goed behandelplan opgesteld. Onze zoon heeft vervolgens wekelijks met plezier RT-lessen gevolgd en haalde zijn achterstand al snel in. Wij zijn dan ook blij dat we met Jacqueline in zee zijn gegaan. Het was zeker de investering waard. Los van het resultaat was het een prettige, vakkundige en constructieve samenwerking.
K. (moeder van F.)
Volg A-rt op Social Media