Ouders en kinderen aan het woord.
Wij vertellen u graag hoe gepassioneerd en gedreven wij zijn wanneer wij uw kind mogen helpen. Daarin zijn we echter niet uniek. De reacties van ouders en kinderen zijn dat naar ons gevoel wel.
Wat zijn we blij dat we Jacqueline hebben kunnen inschakelen.
M. – 12 jaar (Mierlo): leerachterstand begrijpend lezen en werkwoordspelling.
Wat zijn we blij dat we Jacqueline hebben kunnen inschakelen. Eind groep 7 zaten we na veel getob in de put over onze dochter: ze kan het wel, maar het komt er niet uit. Na tips van kennissen hebben we Jacqueline benaderd.
In de laatste week voor de zomervakantie mocht M. nog bij haar komen en heeft ze wat toetsen afgenomen en een paar dagen later had ze de uitslag al. Jacqueline had meteen door hoe het zat bij onze dochter en dat gaf ons een bevestiging dat we het zelf dus ook bij het juiste eind hadden. Met een gerust gevoel konden we de zomervakantie in en met de afspraak, dat ze na de vakantie bij Jacqueline op les mocht. Wij waren erg blij met deze voortvarende aanpak. In slechts een paar maanden tijd werd het niveau opgekrikt en ging onze dochter bijna een heel jaar vooruit in begrijpend lezen en werkwoordspelling. De manier van lesgeven is erg fijn. Het kind staat centraal. Jacqueline is erg hartelijk, enthousiast, heeft humor en weet hoe ze het kind moet benaderen en meekrijgen. Onze dochter met weinig motivatie kreeg ze telkens binnen no-time gemotiveerd en zo werden de sessies ook nuttig besteed. We zijn Jacqueline dan ook erg dankbaar en hebben onze dochter zien veranderen in iemand met meer zelfvertrouwen. Op naar de brugklas!
vriendelijke groeten,
Moeder van M.
Al met al een prima ervaring en we zouden je aanbevelen.
L. – 10 jaar (Mierlo): onderpresteren, begrijpend lezen en rekenen.
L. en wij hebben jouw hulp als erg prettig ervaren, je was snel ‘to the point’ met wat er te doen stond. Leuk dat je L. zowel op de inhoud alsmede persoonlijk goed benaderde, en zowel de lessen in jouw tuinhuis in Mierlo als online verliepen goed.
Je aanpak met een documentscanner maakt dat de inhoud effectief en duidelijk gecommuniceerd kan worden, goede vondst! We hebben open overleg gehad over de hoeveelheid lessen die nodig zouden zijn, fijn dat je zelf ook aangaf dat na een aantal lessen het voldoende zou moeten zijn voor L. om er zelfstandig mee door te kunnen. Al met al een prima ervaring en we zouden je aanbevelen aan anderen met dezelfde hulpvraag.
Veel groeten vanuit Mierlo!
Ouders van L.
Wij gunnen elk kind dat het lastig heeft waar remedial teaching kan helpen de hulp van Jacqueline!
E. – 11 jaar (Helmond): leerachterstand rekenen en begrijpend lezen.
Beste Jacqueline,
Op je vraag hoe wij de begeleiding hebben ervaren willen wij graag het volgende vertellen:
We zijn met Jacqueline van A-rt in contact gekomen toen onze dochter het lastig kreeg op school met rekenen en begrijpend lezen. Dankzij Jacqueline heeft ze zich hierin enorm kunnen verbeteren wat haar zelfvertrouwen goed heeft gedaan.
Naast het gegeven dat Jacqueline erg kundig is in haar vak, is ze daarnaast voor onze dochter een rots in de branding geweest. Door naar haar te luisteren en advies te geven op alle gebied hebben wij onze dochter zien groeien naar een sterker kind met veel meer zelfvertrouwen.
Door haar manier van aanpak heeft onze dochter zich enorm veilig gevoeld bij Jacqueline om te mogen leren en fouten te mogen maken. Haar perfectionisme en faalangst gedrag is hiermee onder controle gekomen wat haar heel veel rust heeft gebracht.
Wij, als ouders, hebben Jacqueline ervaren als een hele fijne persoonlijkheid die onze dochter maar ook ons meegenomen heeft in dit traject. Daarnaast heeft ze ons ontzorgd door korte lijntjes met school te hebben waar ze ook geen onbekende is.
Bij aanvang van het traject en na de eerste sessies deed Jacqueline al een uitspraak over de realistische haalbaarheid van het doel wat onze dochter wilde bereiken. Nu aan het einde van dit traject kunnen we stellen dat dit ook echt gelukt is.
Wij zijn haar enorm dankbaar en gunnen elk kind dat het lastig heeft waar remedial teaching kan helpen de hulp van Jacqueline!
Met vriendelijke groet,
Ouders van E.
Kunt u onze dochter helpen met rekenen?
B. – 11 jaar (Helmond): rekenen.
Vier maanden geleden kwamen ouders bij A-rt met de vraag of ik hun dochter kon helpen met rekenen.
B. had na een pedagogisch-didactisch onderzoek slechts 7 remedial teaching sessies achter de rug toen op school de cito werd afgenomen.
Ouders stuurden mij het resultaat van de cito-uitslag voor de toets Rekenen-Wiskunde….
Wat zijn we trots op B.!!
Het resultaat mag er zijn!
T. – 12 jaar (Helmond): ASS en dyslexie.
Hoi Jacqueline,
Bedankt voor de ondersteuning die je T. op zo’n prettige manier gegeven hebt. De lessen kon hij goed volgen ook toen ze online gegeven werden. Alles was altijd goed geregeld. En het resultaat mag er zijn!
Groeten!
M. (moeder) en T.
Volg A-rt op Social Media